טייס קרב לשעבר: "הטייסת לא נפגעה"

    אסתי פלד 1 Comment on טייס קרב לשעבר: "הטייסת לא נפגעה"

    שי קלך, טייס קרב לשעבר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "כל הטייסים הם אנשים עם מידות טרומיות, כשאין מענה לשאלה מדוע אנו פה, ולשם מה אנו מגנים על המדינה הכל מיטשטש, והבלבול נובע משם" | האזינו

    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור קולות הסרבנות בצה"ל ובחיל האוויר, רס"ן במילואים שי קלך, בן קיבוץ גינוסר, טייס קרב לשעבר במיל׳, חוזר בתשובה ויזם חברתי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", הסביר איך עובדת טייסת, ומדוע לדעתו חבריו יוצאים בקריאות סרבנות.

    "הפורום 'טייסים לטוב' שיזמתי דיבר עם המפקדים, וצריך להבין שהטייסת כשירה לחלוטין. המילואימניקים נותנים את הטון בטייסת, וכעת חלקם הודיעו שהם מקפיאים את פעילותם" אמר קלך.

    "חיל האוויר לא נפגע מזה, אחד ממפקדי הטייסות אמר שאין לו מטוס אחד פנוי" סיפר קלך. "אני מבין את מי שמחליט למחות, מי שלוקח את כוחו ומעודד הפיכה צבאית, מראה שיש טישטוש בערכים".

    "השאלה הגדולה היא איך טייס קרב במדינת ישראל מוכן לסרבנות" הוסיף קלך. "כל הטייסים הם אנשים עם מידות טרומיות, כשאין מענה לשאלה מדוע אנו פה, ולשם מה אנו מגנים על המדינה הכל מיטשטש, והבלבול נובע משם".

    "הרי אם הטענה היא שהמדינה צועדת לדיקטטורה, המצב צריך להיות הפוך, שהצבא צריך לשמור על העם מפני הדיקטטורה, ולא לסרב לצבא. בעיני יש כאן בירור ערכי, ברגע שאנחנו לא מונעים מכוחה של תורה מגיעים למקומות האלו. מדינת הייטק אפשר להקים גם בבוסטון" כך לדברי רס"ן קלך.

    האזינו לשיחה המלאה:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך לעזאזל האנשים האלה הפכו להיות טייסים ? או קיי עצרו את החקיקה ! ואז טכנאי המטוסים יטענו שהם תומכים ברפורמה ושאין דמוקרטיה והם לא מגיעים לבסיסים ..כי הקול שלהם לא נחשב !! נראה לכם הגיוני ? לשפוט את הטייסים הסרבנים ולכלא !!!